Rólunk  

 

Először nem akartunk ilyen oldalt, de egy barátunk azt mondta:

"Mondjátok csak el! Ha valaki veletek akar dolgozni, annak tudnia kell,

hogy évek óta kitartóan és elkötelezetten dolgoztok azon,

hogy Neki könnyebb legyen."

 

Ígyhát beadtuk a derekunk:

  

Kik vagyunk, és hogy ígérhetünk ilyet?

(Egy kis történelem)

 

Az SOSinformatika egy kis, összetartó szakértői csapat, jó sokévnyi informatikai és vállalkozási tapasztalattal.

 

Mindannyiunknak volt korábban néhány önálló vállalkozása, így saját bőrünkön éreztük, hogy még egy informatikai cég számára is micsoda kihívást jelent lépést tartani a nagyokkal. Azonos súlyú üzleti döntéseket kell meghoznunk, töredéknyi információ alapján, ráadásul ők sokkal gyorsabbak.

 

Talán az hozott össze minket, hogy mindannyian kerestük a megoldást arra, hogy a "kicsik" is hatékonyan, magabiztosan dolgozhassanak anélkül, hogy temérdek pénzt kellene erre feláldozzanak.

 

Éveken át dolgoztunk rajta, és igen, bejártunk jónéhány tévutat.

Azonban nem adhattuk fel, hiszen olyan ügyfelek álltak mögénk úgymond "kísérleti nyúlnak", akik folyamatosan bíztattak, és segítették a munkánkat. (Ezúton is köszönjük kitartásukat!)

Ez az év szerencsére már azzal telt, hogy újabb és újabb szolgáltatásokat üzemeltünk be, míg elértük azt a szintet, hogy elmondhatjuk, egy kisvállalkozás számára is adottak a nagyokéval közel megegyező informatikai feltételek. (Azért "közel", mert nem célunk, hogy ágyúval lőjünk verébre, arra fókuszálunk, amire kell.)

 

Tudjuk jól, hogy egy kisvállalkozás pénzügyi lehetőségei - finoman szólva - korlátozottak. Ezért alapvető törekvésünk volt, hogy úgy alakítsuk ki a feltételeket, hogy a legkisebbek is megengedhessék maguknak. Ha valakinek, hát nekik igazán szükségük van arra, hogy jó döntéseket hozhassanak.

Jó döntéseket pedig csak akkor tudnak hozni, ha nem táblázatokból dolgoznak, ha mindig tudják, hogy a munkatársak mivel foglalkoznak, ha mindannyiuk számára rendelkezésre állnak a pontos információk.

Látjuk, hogy próbálnak lépést tartani, hogy van internetelérésük, talán honlapjuk is, meg persze mobilok, néhány számítógép vagy laptop is akad. Összehoztak pár programot, amiben gyűjtik az adatokat.

Mégis, őszintén, elég magabiztosak amikor döntenek?

 

Tudom, ez így gyanúsan abba az irányba mutat, hogy vegyen pár új gépet, egy szervert, aztán hajrá, van egy szoftverünk, no ezt végképp vegye meg.

 

PEDIG NEM.

 

DE NEM ÁM!

 

SŐT!

 

EGYIKET SE VEGYEN.

 

Nem akarjuk, hogy beruházzon egyetlen fillért sem!

 

Az előbb azt mondtam, hogy látjuk a próbálkozásokat. Ha erről van szó, ha Ön is próbálkozott, ha megvan az internet, az a pár gép vagy laptop, és ezek nem túl régiek, akkor Önnek nem kell beruháznia.

 

Mégis, ennek ellenére

ˇ         Minden munkatársa egyidőben, bárhol legyen épp az országban, hozzájuthat a cég adataihoz.

ˇ         Ja, és tudja, mennyit spórolhat a telefonon?

ˇ         Hogy VIP ügyfelei számára valóban ingyenes forródrótja lehet?

ˇ         Hogy ezentúl akár egy benzinkútról is tarthat az irodában és úton lévő munkatársaival értekezletet?

ˇ         Miközben akár láthatják is Önt?

ˇ         Sőt, közben egyetlen "virtuális jegyzettömbben" mindannyian jegyzetelhetnek?

ˇ         Az egészről akár hangfelvételt is készíthet?

ˇ         Mindezt titkosított, belső, saját vállalati csatornán?

 

Igen, és ez még csak a kezdet.

 

Ennél sokkal, mondom sokkal többje lehet!

 

Mindezt napi 1-3 kávé áráért.

Bizony.

 

Érdekli?

Jó lenne tudni, hogy is megy ez?

 

 

Ne tétovázzon tovább!

 

clip_image001

 

Nem titkoljuk a részleteket.

 

Nem hisz nekem?

 

Azt hiszi ez túl szép, hogy igaz legyen?

 

clip_image002

 

 

Nem tudja, megfelel-e a feltételeknek?

Hogy gépei elég fiatalok-e?

 

Semmi baj!

clip_image003

 

 

Jut eszembe...

Tudta, hogy garanciát is vállalunk?

És azt, hogy teljeskörű?

 

 

Mondja, mit veszíthet?

De tudja, mit nyerhet vele?

Ne habozzon!

clip_image004

 

 

Ön sem akar az asztala rabja lenni?

Kérje ingyenes bemutatónkat!

clip_image001

 

 

Vevői beszámolók

"Zseniális amit kitaláltatok! Azt, hogy gyorsabb, mint a belső hálózatunk, el se hiszem, ha nem a saját bőrömön tapasztalom nap mint nap."

Kft. tulajdonos

"Egyszerűen hihetetlen! Ha az irodában nincs internet, akkor a szomszédos benzinkút presszójában vagy otthon dolgozom. Ott mindig működik a rendszer. Az üzletkötők is imádják, hogy nem kell bejönni nap végén felvinni az adatokat, mert már megtették az ügyfélnél, nem kell kétszer rögzíteni. Ezzel egyébként a készletezésnél rengeteget spórolunk."

cégvezető

"Még mindig hihetetlen, hogy a repülőn ülve osztom ki a heti feladatokat, és nem kellett beruházni, a havi költség pedig megtérül a telefonszámlán, az áramon és azon, hogy mindenki az üzlettel foglalkozik, nem az adminisztrációval. Örülök, hogy belevágtam, és persze büszke vagyok rá, hogy az elsők között!"

ügyvezető

 

 

 

xDataSafe Kft.

+36-20-46-46-866

Eger, Nagy-Eged u. 35.

3300

info@sosinformatika.hu

xDataSafe Kft.

 

+36-20-46-46-866

info@sosinformatika.hu